onsdag 26. juli 2017

Udon Thani Thailand part 3

Det er regntid i Thailand og er blitt sterkt frarådet å gå inn i skog og kratt, da det finnes mer giftige slanger og annet kryp enn det er sunt å tenke på. Har av fornuftighetsgrunner ruslet mest på vanlige veier og kikket på busker og kratt om det dukker opp noe. Har selvfølgelig måttet ofre noe blod til lokale mygg på veien, men de klarer jeg.

 Fargerik skapning,fargene tyder på ikke spis meg

 Har ikke sett slike edderkopper før

 Liten edderkopp som lå og lurte

 Marihøne ?

 Pinnedyr som ble reddet fra drukningdøden i svømmebassenget

 Gresshoppe, like stor som i Norge



 Ett beist av en humle, nesten like stor som tommelen min

 Har problemer med snegler her også, disse tok grådig til seg av bananplantene

 Mitt første møte med kneler, og en heller merkelig biotop mitt i skinnegangen til tog

 Tøff var den i allefall


Og oppe på togskinnen satt maten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar