torsdag 17. august 2017

Jomtien Thailand part 2

Etter noen dager ruslet jeg opp i ett område jeg har besøkt tidligere. Grunnet stor byggeaktivitet forandrer ting seg fort her nede. Til min store glede var det nå laget en grusvei inn i området, slik at jeg slapp å gå i høyt gress som tidligere. I og med at det var regntid var det mye som bet og stakk, og å gå med sandaler i høyt gress var ikke å anbefale.

Vann=liv i varmen. I løpet av den uken jeg var her var det alltid noe se.



 Sultanhøne, sky og misstenksom som en jomfru i en militærleir.
Er litt kjøtt på disse, så veien til grytene er kort i Thailand

 Ametystgjøk

 Sultanhøne

 Sivhøne, like redd som Sultanhønene. 

 Muskatnonne var det mye av

 Javastær

 Risvever, flott fugl som lyste godt opp.

 Vever

 fargerikt mellom grenene også, det var endel små fargerike

 Dvergedderkoppjeger?

 Sangere vrimlet det av i vegitasjonen rundt vannet

Var mye skrik og høye lyder i sivet, og en gang dukket denne Krabbehegren opp 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar